Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 26, 2010

Program Cuti Sekolah

Salam semua!

Heh poyo macam ramai sangat orang baca blog kau kan? ha3 lantak la. Saje je nak share aktiviti cuti sekolah saya. Sekolah la sangat padahal minggu depan da nak masuk praktikal da. Hoyeh see you soon green tech!

Ahah berbalik kepada tajuk entry, ye masa ni lah baru dapat nak tunjuk apa yang saya buat cuti2 ni. I cat bilik yaw! Eleh bukan la tiap2 hari pun 2 hari je pun hu2 kecoh. Tapi sebab cik ngah kite da susah2 amik gambar, makanya terpaksa rela la saya letak kat sini eh ha3.

Ini adalah permandangan bilik sebelum dan semasa aktiviti mengecat dijalankan heheh. Temanya adalah oren kuning. Sebab apa? Sebab tanak membazir cat yang da dipilih oleh si adik bongsu hu2 nasib badan la jadi kakak sulung kan.



Ni pulak permandangan sipi2 bilik yang da siap dicat. Sape2 yang pernah masuk bilik anda mungkin boleh bayangkan macam mana perubahan bilik ni. Eheh bilik saya kecik je takde la berubah dengan pesatnya pun he3. Ingin lihat lebih dekat? Kelik gambar supaya lebih besar dan dekat dilihat hek2 nak ajak masuk bilik memang tak dapek la kawan2.



Sekian berita untuk hari ini :)

4 comments:

  1. cantik bilik tuty..happy intern ing..

    ReplyDelete
  2. thanks kc semangat tahun baru cina ni hi3. selamat ber intern juge ye :)

    ReplyDelete
  3. wah super dollisa mane pulak ney kah3

    ReplyDelete