Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 31, 2010

minum petang

Petang2 memang syok dapat minum air panas. Tadi ak buat air vico pastu rasa nak cicah dengan biskut kering munchys tu. Perghhh nikmatnya! 2 bungkus biskut ak bedal. Sebungkus ada 4 keping. Maknanya 8 keping selamat dalam perut ak keh3. Tapi biskut dia pun cinonet je. Agak2 la kan he2.


Bila makan biskut kering ni mula la teringat memori kat semsas dulu. Petang2 abis prep terus solat asar dulu. Siap solat je laju2 pergi DEMA aka Dewan Makan sekolah. Tiap2 petang duk hadap teh O + biskut kering. Hari rabu dapat la special sikit makan kek pisang. Sorang dapat la 2-3 keping biskut kot ak pun da hilang ingatan da. Tapi kek pisang tu sorang sekeping je tao. Sadis betul rasa da la kek pisang tu feveret ak. Makanya ak pun pilih la hok tebal2 je kah3.

Tapi bila ingat balik dulu ak tak pandang pun biskut kering ni. Yela da hari2 hadap mende same bosan jugak baik ak naik dorm makan biskut yang abah ak beli. Berperisa sikit ha3 gila tak bersyukur. But now kan biskut kering je pun sodap dah. Lemak berkrim rasanya. Baru la ko nak bersyukur kan he3

No comments:

Post a Comment