Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 24, 2011

Kisah Intern

Salam all,

Dah seminggu habis LI baru lah hegeh2 nak cerita kan he2 tapi sebenarnya da lame gambar2 ni jadi pekasam dalam draft. Tunggu masa je nak menulis. Baru sekarang la terasa rajin sikit nak update hu2. Tapi entry ni pun cam bangsa pemalas jugak kot sebab lebih banyak gambar je dari ayat. Ok meh2 introducing my opis mate,

cik hidayah; senpai n cikgu saya kat UMPGT


auzi n kak dayah lagi


err apesal asek muka kak dayah je ni?


girls at farewell party. eh ada 2 boys la, anak kak ida. comel tapi lasak betul he2


family potrait kah3.

Ok entry ni tah pape lah. Sory cam da takde hati da nak update pape hmmm

6 comments:

  1. abes dah li??? cam cepat jek. hehe

    ReplyDelete
  2. he2 6 bulan tu memang sekejapan je

    ReplyDelete
  3. rindu i ke?hehehe...btw,sy pun rindu awak jgk!

    ReplyDelete
  4. wahh i miss you more la kak dayah. siyesly semakin tade smngt tau hu3

    ReplyDelete
  5. nape ni? i tau la i ni comel,so jgn rindu sgt ye(nt bf i marah,dia pun xrindu mcm u).haha.insyaAllah,bln 9 ni i muncul di UMP.nt i bg semangat ye :)

    ReplyDelete
  6. ha3 sengal ye awak ni. jangan lambat2 sangat datang nye. takut tak jumpa da saya ni hu3 critical2

    ReplyDelete