Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 27, 2011

Kesian Dia


Speechless wu3 sampai hati anak tirikan poster kesayangan masa saya takde. Da jadi tempat alas cat pulak ;(

Kesian Rob. Eh? Hye KA he2 ;p

Friday, June 24, 2011

Kisah Intern

Salam all,

Dah seminggu habis LI baru lah hegeh2 nak cerita kan he2 tapi sebenarnya da lame gambar2 ni jadi pekasam dalam draft. Tunggu masa je nak menulis. Baru sekarang la terasa rajin sikit nak update hu2. Tapi entry ni pun cam bangsa pemalas jugak kot sebab lebih banyak gambar je dari ayat. Ok meh2 introducing my opis mate,

cik hidayah; senpai n cikgu saya kat UMPGT


auzi n kak dayah lagi


err apesal asek muka kak dayah je ni?


girls at farewell party. eh ada 2 boys la, anak kak ida. comel tapi lasak betul he2


family potrait kah3.

Ok entry ni tah pape lah. Sory cam da takde hati da nak update pape hmmm

Monday, June 20, 2011

Special one


“ Any man can be a father, but it takes a special person to be a dad ”

Thanks Allah. I am so proud I have that special person.

Happy Father's Day, Abah :)


Monday, June 6, 2011

Kain baru

New update yaw! Mari2 cuci2 mata tengok kain jap. Click HERE

Saturday, June 4, 2011

Nur Kasih



Ihikhik selokk baru dapat tengok. Serius banyak drama air mata. Tak tahan betul. Tapi orang sebelah boleh terkekek kekek gelak. Hilang fokusku. Eh, ini cerita sedih ok ;p


Selingan


hi2 suka tengok persalinan wife Ahmad Fedtri Yahya ni tau. Simple but nice. Me like!